maartenlierop.nl Forums User Forum Touch for Virus Wat zou ons kunnen helpen?

  • This topic is empty.
Viewing 1 reply thread
  • Author
    Posts
    • #8279 Reply
      fifert
      Guest

      Oh, ik begrijp je, want dit is een behoorlijk opwindende gebeurtenis die vroeg of laat iedereen overkomt. Ik denk dat je allereerst niet opdringerig hoeft te zijn en naar alle woorden van je partner hoeft te luisteren. Haast je nergens heen om jezelf of anderen geen pijn te doen. Ik raad jullie aan om samen https://nl.4pig.com/ te kijken. Dit zal je helpen meer te weten te komen over de voorkeuren van je vriendin en welke acties je kunt doen en vermijden tijdens seks.

    • #8280 Reply
      zicker
      Guest

      Het belangrijkste is dat u zich er niet te veel zorgen over maakt. In de vroege stadia van een relatie is de emotionele band net zo belangrijk als de fysieke. Besteed tijd aan het leren kennen van elkaar op een dieper niveau en het opbouwen van vertrouwen en emotionele intimiteit.

    • #8278 Reply
      Bobross
      Guest

      Feit is dat dit mijn eerste relatie is met mijn vriendin en dat we seksueel vrij bescheiden zijn en dat ik niet weet hoe ik haar erover moet vertellen en hoe ik het beste moet handelen. Deel uw ervaring en hoe ik me moet gedragen. Misschien kunnen sommige sites hiervoor interessant zijn?

Viewing 1 reply thread
Reply To: Wat zou ons kunnen helpen?
Your information: